2010 - 12 - 16

Hur nöjd är jag idag!? Kom till skolan vid åtta och gick och pratade med svenskläraren så jag slapp den lektionen, vilket innebär att jag slutade halv tio. Men sen har vi första lektionen som ska vara en och en halv timme men som var en halv timme! Med andra ord slutade jag vid halv nio! :D Kändes lite onödigt att åka till skolan men jag fick ju iaf närvaro på båda lektionerna :)

Livet leker lite smått nu för tiden! På tisdag har vi sovmorgon och julavslutning så i princip ingen skola den dagen heller. Man skulle kunna säga att vi har två dagar kvar i skolan nu, WOHO! :D

Nu ska jag sätta mig och skriva en artikel som ska vara klar på tisdag men eftersom jag ska vara barnvakt hela helgen blir det inte så mycket pluggande då, så det är lika bra att sätta fart.



Min vardag | |
Upp