20 februari 2012

Hej!

Lite update sedan senast; Tentan är gjord och det känns skönt att kunna lägga de böckerna åt sidan. Efter tentan i fredags så träffades en stor del av klassen för att umgås och för en del blev det även utgång. För min del blev det dock sängen istället.
På lördagen åkte vi hemåt och mötte upp min kära kusin och sedan hjälpte hon mig att tona håret. Det blev en mörkare nyans och jag är jättenöjd. På kvällen blev det förfest, firande av Malin som fyllde 20 år på hotellet och lite efterfest på det.
Söndagen kan bara beskrivas med ett ord.. SEG!

Och nu till idag. Dagen har varit lugn och har bara njutit av en dag ledigt. På eftermiddagen åkte vi ut till Marieberg Galleria för att möta upp Melinda,Mikaela,Celina,Anna och Simon för en bit mat. Riktigt trevligt! Sambon fick även med sig en efterlängtad iPad hem så nu är han som ett barn på julafton.

Nu blir det sängen för min del. Imorgon är det åter igen dags för körskola! :)

God natt!
Louise
Min vardag | |
Upp