2010 - 12 - 08

Jag borde verkligen sitta och plugga järnet nu eftersom vi har engelskaprov imorgon, men mitt huvud är redan inställt på lov så det blir inte särskilt mycket gjort. Ska väl försöka kolla igenom grammatiken och orden lite mer, oså har jag ju en timme att läsa på bussen imorgon också! Kanoners! :)

Dessutom slutar vi tidigt imorgon, för efter provet har vi hål och sedan har vi bara svenska också, så slutar vi sen! Hur skönt som helst! Då blir det till att ta tåget till Hova och sen hämtar hjärtat mig där. Vet inte riktigt vad vi ska göra sen men en sak är iaf säker och det är att jag måste göra inlämningen i Religion tills på fredag. Men den ska tydligen gå fort att göraa!

Dessutom får jag skjuts till skolan på fredag så får sova en timme längre också :) Helt okej!



Min vardag | |
Upp